2014. augusztus 30., szombat

"Jósnő" karperec / Fortuneteller bangle

Ennek a munkámnak a története azzal kezdődött, hogy elkezdtem ismerkedni Kate McKinnon munkásságával és a Contemporary Geometric Beadwork-kal. Persze ezeknek az alkotásoknak a mintáját már nem dobják ingyen az alkotók elé, hisz nekik is rengeteg idejükbe került megalkotni a remekműveket. Nekem mivel nincs pénzem a könyvet megvenni maradt az a megoldás, hogy addig szemezek a fotókkal, míg ki nem derítem hogyan készültek az ékszerek. Egy hasonló típusú karperecnek háromszor is nekifogtam, és mindháromszor tévedtem... Aztán rátaláltam erre http://passionediperle.blogspot.ro/2013/08/indian-soul-fortuneteller.html  és mindenképp el akartam készíteni, valahogy kezdett összeállni a kép, és végül sikerült elkészíteni.
20 óra, megközelítőleg 5700 gyöngyszem, 18 méter gyöngyfűző cérna, rengeteg türelem, és végül elkészült az első "jósnő" karperecem (fortune teller bangle)

My first fortune teller bangle based on Kate McKinnon's work and Mariella Boschetti's design. It took 20 hours to make it, used around 5700 beads and 18 meter fireline beading thread.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése